سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورق فولادی در کرج

جهت ثبت سفارش با شماره 0414192 تماس بگیرید

ورق فولادی و انواع آن

ورق فولادی در کرج از انواع ورق‌ های فلزی می باشد که جهت اهداف ساختاری و زیبایی زیادی استفاده می‌ شود. ورق‌ ها محصول نورد مسطح می باشند. و به شکل سیم پیچ پیچانده می‌ شوند. تا هم حجم کم تری اشغال نمایند. و همچنین حمل و نقل آن ها آسان باشد. ورق فلزی در صنعت خودرو و ساخت و ساز لوازم خانگی کاربرد بسزایی دارد. همچنین در صنایع گوناگون از جمله صنعت ساختمان سازی و نیز برای تعمیر و نگهداری آن از ورق فلزی استفاده می‌ شود. در این مقاله به برخی از رایج‌ ترین موارد استفاده از ورق فولادی و انواع آن اشاره خواهد شد.

این ورق‌ ها مطابق با مراحل ساخت و نوع مواد و آلیاژهای مصرفی دسته بندی می‌ شوند. که هر یک در قسمتی از تولید و صنعت استفاده می شوند. در میان ورق‌ های ساخته شده در بازار آهن آلات، ورق گرم از طریق غلتک و در دمای بالا ساخته می‌ شود. و دارای دوام زیادی می باشد. با انجام یک فرآیند اسید شویی روی ورق گرم، ورق سرد تولید می‌ گردد.

ورق فلزی چیست؟

خیلی از فلزات و آلیاژهای گوناگون وجود دارد. که به صورت ورق شکل می گیرند. و در ساخت قطعات استفاده شده. ضخامت ورق فلزی در حدود هشت تا پانزده میلیمتر است. که از نورد گرم و سرد تولید می‌ شود. ورق از شمش آهن تولید شده است. و آلومینیوم، فولاد، فولاد ضد زنگ، فولاد گالوانیزه، مس، قلع، نیکل، تیتانیوم،  برنج و برنز فلزات گوناگونی می باشند که برای ساخت ورق فلزی به کار می روند.

موارد مصرف از ورق فلز و کاربری آن ها بسته به نوع فلز، متفاوت است. در حقیقت نوع مواد مشخص می نماید که از کدام ورق به کار برده شود. نکاتی که بایستی در انتخاب نوع ورق به آن دقت نمود شامل شکل پذیری، قابلیت جوش پذیری، مقاومت، وزن و هزینه است.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید