سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه لیوان ساز

استروک دستگاه لیوان ساز چیست؟

به کاغذ برش خورده و کاغذ چاپ که به منظور تولید لیوان کاغذی ، آماده قرار دادن در داخل دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف مانند پیش دستی کاغذی می باشد، استروک دستگاه لیوان سازگفته می شود .

لیوان کاغذی توسط شرکت ملیوان در حجم ، رنگ ، طرح و سایزهای مختلفی تولید و روانه بازار می شود . همان طور که شاهد بازار پر رونق لیوان های کاغذی هستید این محصول با کیفیت و در سایزهای مختلف به وفور در بازار یافت می شود .

مراحل کار دستگاه تولید لیوان کاغذی

دستگاه تولید لیوان کاغذی یا همان دستگاه فرم دهی ، یک دستگاه اتوماتیک و چند ایستگاه می باشد .  مراحل کار این دستگاه عبارتند از :

  1. تغذیه اتوماتیک استروک لیوان برای مرحله دوخت بدنه لیوان
  2. پانچ رول کف لیوان کاغذی و کف گذاری آن
  3. عملیات تولید لیوان و کف لیوان در تنورهای دستگاه
  4. عملیات دوخت کامل کف لیوان و آماده‌ سازی برای فر لب لیوان کاغذی
  5. عملیات فر لب لیوان و هدایت آن به سینی اصلی برای جمع‌ آوری لیوان ها
  6. جمع ‌آوری لیوان های کاغذی از روی جمع ‌کن

دستگاه لیوان کاغذی                    

مواد اولیه تولید ظروف یکبار مصرف

مواد اولیه استفاده شده در تشکیل لیوان کاغذی، کاغذ پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن می باشد که این مواد اولیه در ایران توسط تعدادی از کارخانه های کاغذ سازی تولید می شود. این کاغذ های تولید شده در سایزها و ابعادهای گوناگون لیوان کاغذی  ابتدا برش می دهند سپس مدل های متفاوت را روی آن ها چاپ می کنند به این کار معمولا استروک می گویند.

مدل های نقش شده روی این استروک ها، از الگو های عمومی بوده که با توجه به دوران مراسم یعنی تاریخ و مناسبت های مختلف گوناگون می باشد. جهت چاپ این شکل های مخصوص که در طرح های تبلغاتی از جمله سازمان، شرکت، رستوران، هتل و زمینه های دیگر فعالیت می کنند، می توانید با کارگاه ها یا کارخانه ها هماهنگ شوید.

برای ورود به سایت ایران لیوان، دستگاه تولید لیوان کاغذی کلیک کنید.