سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امداد خودرو اردبیل

امداد خودرو اردبیل معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر اردبیل زیر نظر اتحادیه امداد خودرویی کشوری می باشد. از اهداف اصلی امدادخودرو اردبیل ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. خدمات حمل خودرو اردبیل شامل یدک کش اردبیل، خودروبر اردبیل، کفی اردبیل، مکانیک سیار اردبیل، بنزین سیار اردبیل، باتری به باتری و پنچری در اردبیل می باشد.همکاران ما در امداد خودرو کشوری در شهر اردبیل صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. خودرو بر اردبیل با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق اردبیل را در صورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته تحت پوشش خود قرار داده است. اگر نیاز به امداد خودرو فوری و سریع دارید با ما تماس بگرید.

شماره امداد خودرو جاده ای 

برای دریافت شماره امداد خودرو جاده ای، شما می‌توانید از طریق تماس با 118 این درخواست را داشته باشید و یا از طریق سایت‌های امداد خودرو کشوری 1593، تماس مستقیم برقرار کنید. یکی از امداد خودروهایی که در این زمینه فعالیت می‌کند، امداد خودرو 1593 است. شما نیز می‌توانید با شماره 1593 برای درخواست امداد خودرو جاده‌ای تماس بگیرید. امداد خودرو جاده ای اردبیل از خدماتی است که توسط امداد خودرو 1593 به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته ارائه می‌شود. هر خودرویی ممکن است با خرابی و مشکل در جاده مواجه شود. در صورت بروز هرگونه مشکل، شما می توانید با شماره تماس امداد خودرو جاده ای به شماره 1593 تماس بگیرید. شرکت امداد خودرو جاده ای 1593 با داشتن هزاران یدک کش و خودروهای مختلف، قادر است انواع خودروهای ایرانی و خارجی را در محل تعمیر کند و یا به تعمیرگاه مناسب حمل نماید. ارائه خدمات امداد جاده ای با قیمت منصفانه اتحادیه و در کمترین زمان ممکن با ضمانت انجام می‌پذیرد. شرکت امداد جاده ای 1593 با بیش از 23 سال تجربه در امداد خودرو، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. شماره امداد خودرو جاده ای در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد.

اطمینان در سفر با امداد خودرو جاده ای مطمئن

با هدف افزایش آرامش در سفر، شرکت امداد خودرو جاده ای 1593 با کادری مجرب در خدمت شما عزیزان قرار دارد. خدمات امداد جاده ای با قیمت مناسب و ارائه ضمانت انجام می‌پذیرد. تعرفه امداد جاده ای متناسب با نرخ اتحادیه و با قیمتی مناسب ارائه می‌شود. شرکت امدادخودرو اردبیل 1593 با تجربه‌ای نزدیک به 23 سال در حال خدمت‌رسانی در جاده های کشور است. حمل خودرو با انواع یدک کش چرخگیر، کفی خودروبر، یدک کش دکل‌دار و انواع جرثقیل انجام می‌پذیرد. با تماس با امداد خودرو جاده ای به شماره 1593، می‌توانید از خدمات مکانیکی سیار و حمل خودرو توسط نزدیک ترین امداد خودرو جاده ای بهره‌مند شوید.