سفارش تبلیغ
صبا ویژن

النگو طلا نوزادی

خرید النگو طلا نوزادی

خرید النگو طلا نوزادی، همانند سایر زیورآلات، نیازمند دانش و آگاهی در این زمینه است. این خرید به عنوان یکی از خریدهای پیچیده محسوب می‌شود. ما با داشتن اطلاعات صحیح، می‌توانید آن را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل کنید.

سایز النگو طلا نوزادی

یکی از دغدغه‌های والدین در هنگام خرید النگو طلا برای نوزادشان، انتخاب اندازه و سایز مناسب آن است. النگو نوزادی یک زیورآلات است که قابلیت تنظیم سایزا ندارد، بنابراین لازم است سایز مناسب را با دقت انتخاب کنید.

اگر النگو برای دست کوچکوزاد باشد، ممکن است زخم و خراشی روی دست ایجادود. از طرفی، اگر النگوزرگتر باشد، ممکن است با حرکات نوزاد از دست او بیفتد. بنابراین، باید سایزی را انتخاب کنید که هیچ آسیبی به دست نوزاد وارد نشود ومچنینررهای مالی رالوگیری کند.

با توجه به اینکه نوزاد در دوره رشد قرار دارد، سایز النگو طلا باید به گونه‌ای باشد کهس از چند ماه از اندازه کوچک نوزاد خارج نشود. برای یافتن سایز مناسب دست نوزاد کودک،ی‌توانید از متر پارچه استفادهنید. انگشت شست نوزاد رار روی انگشت کوچک او قرار داده و بزرگترین قسمت دست را اندازه بگیرید.

پس از اندازه‌ گیری، سایز مناسب دست دلبندتان را در جدول زیر بیابید.

سن اندازه
تا 6 ماه 10 سانتی‌متر
6 تا 12 ماه 11.5 سانتی‌متر
1 تا 3 سال 13 سانتی‌متر
3 تا 5سال 14 سانتی‌متر
5 تا 8 سال 15 سانتی‌متر
8 تا 13 سال 16.5 سانتی‌متر

طرح النگو طلا نوزادی

همانطور که گفته شد، النگو طلا بچگانه در مدل‌ های بسیار زیادی وارد بازار می‌ شود. این مدلها در پهنای گوناگونی وجود دارند. برخی والدین به النگو طلا بچگانه پهن یا به اصطلاح تک پوش بچگانه علاقه دارند.

جهت خرید این مدل النگو بچه گانه باید توجه داشته باشید که تنها یکی از آن بایستی در دست قرار گیرد. استفاده از چند النگوی پهن در کنار همدیگر ظاهر نامناسبی را ایجاد می‌ نماید. اگر علاقه به استفاده از چند النگورای کودک خود دارید، باید از النگو طلای ساده و باریک خریداری نمایید. این النگوها بایستی شبیه به هم باشند و هنگام حرکاتودک، صدای ریزی را به وجود میآورند.

النگوهایی که برای نوزاد استفاده می‌ شود بایستی مقاومت و استحکام بالایی داشته باشندا با ضربه دچار آسیب نشوند. بهترین مدل النگو بچه گانه طلا، مدل‌های ساده و فاقد سنگ‌ و نگین هستند. به لبه‌ های النگویی که قصد خرید آن را دارید، دقتنید. لبه‌ های تیز النگو موجب خراش پوست کودک و نوزاد می‌ شود. النگوی نوزاد را سالیانه یکبار برای تمیز نمودن به طلا فروشی ببرید. زیورآلات کودکان بایستی به طور کامل تمیز و عاری از هرگونه گرد و غبار باشد.

رنگ النگو طلا نوزادی

النگو نوزادی دخترانه در رنگ‌ های گوناگون طلایی و نقره‌ ای وجود دارد. ولی بهترین رنگ برای نوزاد، طلایی است. طلای سفید بیشتر برای دختران و زنان به کار می رود. و برای کودکان جلوه‌ی زیبایی ندارد.

وزن النگو طلا نوزادی

النگو نوزادی طلا با وزن‌ های متفاوتی وجود دارد. شما می‌ توانید با توجه به مبلغی که برای آن در نظر گرفته‌ اید، وزن النگو را مشخص کنید. بایستی توجه کنید که وزن النگو زیاد نباشد؛ زیرا کودک دچار خستگی می‌ شود؛ بهترین مدل، النگو طلا ساده است.

النگو طلا نوزادی

النگو طلا نوزادی

النگو نوزادی چند گرمه

اگر قصد خرید النگو برای نوزاد دلبندتان را دارید یا میخواهید به عنوان هدیه اهداء کنید، توصیه می‌شود النگو طلا نوزادی کم اجرت را تهیه کنید. با این حال، باید به این نکته توجه داشته باشید که هرچه کودک شما رشد میکند و از دستانش بیشتر استفاده می‌ کند، احتمال شکستن و آسیب دیدن النگو وجود دارد.

اگر نمی‌دانید النگو طلا نوزادی چند گرم است، باید به شما بگوییم که از 2 گرم شروع می‌ شود. النگوی 2 گرمی بسیار نازک و آسیب پذیر است، بنابراین برای نوزادان زیر 1 سال مناسب‌ تر است. برای نوزادان بالای یک سال، النگوی طلای 3 تا 5 گرمی می‌ تواند گزینه‌ ی مناسبی باشد.

حساسیت نوزاد نسبت به النگو طلا

در زمان خرید النگو طلا نوزادی، باید بدانید که آیا نوزاد شما نسبت به فلز طلا واکنش نشان می‌دهد یا خیر؟ برای اطمینان، باید تست حساسیت از نوزاد گرفته شود. اگر در انجام این عمل سهل انگاری کنید ممکن است پوست نوزاد شما دچار آسیب‌ های جبران ناپذیری شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید