سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 طرح پر فروش درب فلزی برش لیزری

خدمات برش لیزری ما همانند امضای ما برای مشتریانمان است. با توجه به تلاش و توانایی افراد متخصص ما در آراز لیزر، مشتریان به راحتی می توانند انتخاب کنند که پنل های درب برش لیزری فلزی از الگوهای موجود در کاتالوگ باشند یا طرح و ایده منحصر به فردی که خود برای ما ارسال کرده اند باشند. از درب های فلزی برش لیزری، تا نرده، پنل های جداکننده‌های اتاق می‌توانید همه آن‌ها را با آراز لیزر داشته باشید.

مجموعه ما با داشتن بیش از سیزده سال تجربه غنی و پیشرفته در صنعت برش لیزری، 10 طرح پر فروش درب فلزی برش لیزری با طرح های منحصر به فرد و خاص را برای مشتریان معرفی می کند. نقشه این درب ها نه فقط در ایران بلکه در دنیا بسیار برجسته هستند و آن را به جایگزینی عالی برای درب های چوبی جامد تبدیل می کنند.

شما می توانید این درب ها را به عنوان درب اصلی تک لنگه و یا دو لنگه، درب اتاق خواب، درب ورودی اداری، پارکینگ و غیره انتخاب کنید. ما یکی از قدیمی ترین خدمات برش لیزری در کشور هستیم که این ارزش والا را برای مشتریان عزیزمان فراهم می کنیم. بنابراین به راحتی می توانید برای مشاوره و انواع خدمات برش لیزری فلزات با شماره 09143021963 آقای مهندس اشکی تماس بگیرید. مجموعه آراز لیزر در برای انواع خدمات برش لیزری همیشه در کنار شما است.

10 طرح پر فروش درب فلزی برش لیزری در زیر نمایش داده شده است.

1. طرح شماره یک درب تک لنگه و دولنگه: طرح طاووس


10 طرح پر فروش درب فلزی برش لیزری

2. طرح شماره دو درب تک لنگه و دولنگه: طرح سنتوری

10 طرح پر فروش درب فلزی برش لیزری

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.